2009. december 20., vasárnap

Örök boldogság-3.Fejezet


Edwarddal egész este nem csináltunk semmit.Csak feküdtünk és élveztük egymás társaságát.Néha néha belekezdtünk egy egy beszélgetésbe, de azok sem voltak valami hosszú csevejek.Edward még aznap este kiolvasta Jacob gondolataiból hogy el akarja vinni Renesmee-t La push-ba.Meg is említette hogy egy elég sokszor "elveszi" tőlünk, de megegyeztünk vele hogy ma még elviheti , de holnap az egész napot velünk tölti.

Reggel alig hogy felkelt a nap Edward meghallotta Alice gondolatait.
-Gyere szerelmem,öltözzünk!Alice-nek valami halaszthatatlan mondanivalója van de nem akarja megmutatni mi az-mondta és vágott egy fintort.Ez csak két dolgot jelenthet,vagy nagyon jó a hír és ezért akarja ő maga elmondani vagy nagyon rossz.Vágtam egy fájdalmas fintort , de amit muszáj volt azt muszáj volt.Igaz hogy ruhában voltunk,de akármilyen nagy gond lett volna Alice akkor is visszaküldött volna minket hogy öltözzünk át.Szóval gyorsan magamra kaptam egy farmert és egy felsőt és Edward felé fordultam.
-Megfelelek így?-kérdeztem tőle.Odajött hozzám , megfogta a kezem és a lehet legközelebb hajolt az arcomhoz.-Tökéletes.mint mindig-mondta és huncutul rámosolygott.Nyomtam egy puszit az arcára és elkezdtem az ajtó felé húzni.
-Menjünk,mielőtt Alice feljön és ő maga rángat ki minket innen-mondtam és vágtam egy fintort.Edward kuncogott,kézen fogva lesétáltunk a nappaliba.Edward leült az egyik fotelbe én pedig az ölébe ültem.Mindenki ott volt a nappaliba kivéve Renesmee-t.Biztos voltam benne hogy Jacob már elvitte, de amint hazajöttek Jake-nek azonnal megfogom jegyezni, hogy megkérdezhette volna, hogy elviheti e.Edward szorosan átkarolt Alice pedig belekezdett a mondandójába.
-Nos,azért hívtalak titeket ide , mert volt egy látomásom-mondta Alice de Emmett félbe szakította.
-Hát Alice akár hiszed akár nem erre már magunktól is rájöttünk-hahotázta Emmett mire Rose-tól kapott egy nyakast.Alice ügyet sem vetve Emmett beszólására folytatta mondókáját.
-Szóval,azt láttam hogy egy Mike Newton-hoz hasonlo és még rajat kívűl három vámpír idejön hozzánk.A szándékukat még nem látom egészen tisztán , de valami olyasmit akarnak kérni Carlisle-től és Esme-től hogy had legyenek ők is a családunk tagjai-fejezte be Alice a beszédét.
-Akkor az akit én és Edward láttunk a suliban az a vámpír fog idejönni?-kérdeztem
-Igen,nagyon valószínű-bólintott Alice-és a családja-mondta.
-Mikor jönnek ide?-kérdezte Rosalie morcosan.Nem volt ínyére hogy lehetséges új családtagok érkeznek hozzánk.
-Még nem tudják pontosan, de Renesmee-re való tekintettel valamikor délután jönnek-számolt be Alice.
-De ha Edward és Bella az iskolában látták emberek között akkor nekik is "vegetáriánusoknak" kell lenniük,nem?-kérdezte Jasper
-Igen,vagy estleg még akkor járhatna iskolába ha olyan nagy önuralmuk lenne mint Bellának vagy Carlisle-nak,de ez nem valószínű-mondta Edward.A többiek bólintottak.
-Mi lenne ha mára lezárnánk a témát és hagynénk hogy Belláék megint bezárkózzanak a szobájukba?-kérdezte Emmett és egy kaján vigyort lövelt felénk.Edward bele egyezeően mosolygott.
-Most az egyszer egyet értek veled bátyó-mondta Edward.Azzal felkapott és már a szobánkban is voltunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése