2009. december 8., kedd

Örök boldogság-1.Fejezet


Edwarddal feküdtünk az ágyunkon a kunyhónkban.Edward az arcomat cirógatta én pedig szorosan hozzábújtam.-Annyira szeretem ezt a kunyhót-mondtam és Edward-ra néztem.
-Igen....tényleg jó néha kettesben lenni-mosolygott rám.Bólintottam.Ez volt az egyetlen hely ahol tényleg kettesben lehettünk.A Cullen házban 7 vámpír mellett és 1 vérfarkas mellett nem igazán lehet kettesben maradni.Mindig akkor akar valaki valamit amikor nekünk éppen egészen máshoz van kedvünk,vagy éppen akkor nyitnak ránk amikor kettesben akarunk lenni.Edward szomorkásan sóhajtott egyet.-Mi a baj?-kérdeztem,és rémülten felnéztem.Feltérdeltem az ágyon és olyan közel hajoltam hozzá amennyire csak lehetett.Láttam rajta hogy csak teteti,ezen mosolyognom kellett.-Meddig kell még várnom hogy csak az enyém légy?-kérdezte tetetett szomorúsággal a hangjában.-Semeddig...én már a tiéd vagyok-mondtam...de ekkor megértettem mire gondolt.Hirtelen Alice rontott be az ajtón.-Alice...Mi az?-kérdeztem meglepődve.Felálltam az ágyról és elé sétáltam.-Bella...most azonnal hazajössz velem...-kezdte Alice a mondandóját, de félbeszakítottam.-Miért is?-kérdeztem értetlenül mire Edward kuncogni kezdett.Ránéztem Edward-ra aki amint látta az arckifejezésem egyből abbahagyta a kuncogást és magyarázatba fogott.-Alice látta amint háromnegyed 11-kor még mindíg a kunyhóban vagyunk és ez csak azért mert nem engedtem hogy elinduljunk ...te pedig feladtad és itt maradtál velem-mosolygott mindentudón Edward.Alice bólintott.-És akkor most mi lesz Alice?....Itt maradsz velünk 7:00-ig?-kérdeztem és vágtam egy grimaszt.-Nem , nem Bella....ti most azonnal eljösztök velem haza és ott is maradtok amíg el nem indulunk a suliba-mondta Alice és láthatóan nagyon büszke volt magára hogy megóvott minket attól hogy ellógjuk az "első" napunkat a suliban.Vágtam egy fintort , de aztán bele egyeztem és elindultunk a Cullen házba.Mindenki a nappaliban volt kivéve Jake-t és Nessie-t.Ők még aludtak.Köszöntünk mindenkinek aztán leültünk a kanapéra és a tv-ben zajló basethball meccset néztük.Sokkal lassabban játszották mint mi és ezért Jasper és Emmett nem egyszer mordultak föl türelmetlenségükbe.Nálunk egy menet maximum 15 másodperces volt.Na de lassna elértük a 6 órát így felmentem hogy felkeltsem Nessie-t és Jake-t.Renesmee-t nem is nagyon kellett kelteni viszont Jake-el már macerásabb colt.10 percig keltettük Nessie-vel folyamatosan mire lelöktük az ágyról és végre felébredt.Miután a "fiatalok" megreggeliztek bementünk a garázsba és mindenki a saját autójával(kivéve Renesmee-t és Jake-t...ők Alice-ékkel mentek) elindult a suliba.Edward abba a parkolóhelybe állt be ahová 100 évvel ezelött is mindig.Kiszálltunk és mindenki befelé igyekezett hogy megnézzük mennyi maradt meg a régi sulinkból.Szinte ugyanolyan volt mint amikor legelőször jöttem ide.Néhány változtatás volt csak mint például máshol volt a bioszterem és a falak színe is más volt de lényegében ugyanaz volt mint régen.Most már csak a tanáraink hiányoznak.Erre a gondolatra elmosolyodtam hisz tudtam hogy ők is csak akkor taníthatnának újra minket ha vámpírok lennének.Edwarddal az első óránk a Biológia volt.Fel is nevettünk mikor ezt meghallottuk.Bementünk a terembe elfoglaltuk a régi helyünket ami szerencsére üres volt és amikor becsengettek és a tanár bemutatott minket egy ismerős arcot láttam meg a sorok között...



Bocsi hogy ilyen rövid lett:s....a 2.Fejezetet megpróbálom hosszabbra kreálni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése